Sunday, June 27, 2010

Matahari yg mendung kot..


Ada sst yang merisaukan aku kat tempat keje aku nih, namun aku xbleh critakan detail d'sini...ianya tidak bole.

Cuma aku bole cakap, aku mesti jujur ngn keje aku. Aku akan buat yg terbaik untuk keje aku, walau apa yg berlaku.Aku yakin dengan DIA...aku tau DIA nampak...

Yang penting rezeki aku halal.Ok lupakan pasal keje.Biasala masalah keje, mana2 tempat pn adakan.

Tadi pah balik keje..mak aih aku rasa sgt sunyi..entah xtau nape ia dtg...just sunyi..kwn2 jauh..dan aku rasa spt keseorangan sgt..hurrmmm

Kwn2 pn ada yg berpecah belah, nk bercuti ke apa ke...susah...maybe aku kena plan sendiri if mahu jalan2...tapi dengan siapa?...aku pn kurang pasti. Kwn2 perempuan pn aku dah kurang hang out ngn diowg since diowg dh bertunang nih, ya rrr mana ble kaco agi...if kuar mkn pn berhati2 takut timbul kata2 sumbang lak.

Namun itula makin wat aku sunyi...sgt rindukan mmber satu kepala dulu...napela korang jauh sgt ya..bosan tul..




Rutin harian pn bosan, yala asyik wat benda sama aje..pindah umah aje wat smngat aku naik sikit.Memang tul kita hidup xbaik ngeluh..dosa...namun inilah yg berlaku kat aku skrg..

WAHAI DIRI kamu harus pandang ke depan dan teruskan perjuangan walau apa yg berlaku k,semahu mungkin naikkan semangat.

Bykla owg menanam pulut,
Sy seowg menanam padi,
Bykla owg karam d'laut,
Sy seorang je karam d'hati.

Hurmmm...

0 comment(s):