Saturday, June 26, 2010

Segar & Tenang



Ada beberapa keje dah settle..quiet release bebeh...hu..hu..

Tadi masa masuk keje tiba2 bos aku ajak teman dia dan beberapa yang lain gi melawat mmber, yang mana ayah dia meninggal...takziah untuk beliau.

Jauh gak kami gi...bentong beb, naik van company agi...dahla xtau jln...nasib baik jumpa berpandukan peta mulut yang d'beri, smbil tanya owg sekali.

Hu..hu..masa keje separuh hari otw atas jalan aje..

Ni aku duk umah lama agi, 2 hari lagi maybe naik umah baru pah masuk katil..nak beli tilam sekali.Ha..ha..lately asyik crita pasal naik umah baru je, hurrrmmm mesti ada yg dah bosan kan?.Sorry la ya.

Nak share ngn korang lagu yang aku ngh gilerkan kini...

Akim-Inilah cinta (..mcm untuk ssowg je,itu dulu la..)

( ..Skrg tepat utk aku kot..),just jalan yg terbaik i think..

*Wah ...leh tahan jiwang aku ekk...hu..hu..so korang lak?

Then Series yang aku layanla ...

Desperate Housewife


Glee


Korang?


3 comment(s):

Anonymous said...

aku pun suka GLEE gak....vampire diaries...trueblood...supernatural...hehhehe...

p/s: lewat je tido bro....

bukankosong said...

keje ptg esok xpe...

Sofi Zainuddin said...

kalo lagu, slalu layan jer lagu aper2 jer..

tv series lak, depends la huhu