Monday, July 5, 2010

Akibat terlampau rapat...





Wat pe tu?aku baru je pah mkn...

Alhamdullilah kekenyangan...

Ada sst nk share since menda tuh berlaku berulang kali kat tempat keje rini

Bahkan menda nih pn dh berlaku dlm hidup aku

Suka@ tidak menda ini ada benarnya..

Namun ada gak yang tersasar sbb masing2 leh jaga hubungan masing2 kot..means hubungan PERSAHABATAN

Menda nih aku teringat since aku baca coretan

Mostly apa yg d'bgtau beliau adalah benar..ada satu yg aku paling tertarik ngn statementnya...iaitu antara sbb kita putus kwn secara formal adalah d'sebabkan TERLAMPAU RAPAT berkawan...


*[ Terlampau rapat ]

Korang tahu tak bila seseorang tu menjadi terlampau rapat, pasti salah seorang akan ada perasaan menyampah? Seriously, even aku dengan kawan baik aku, aku tak akan buat semua benda sekali. Maksud aku, life masing-masing. Tak perlu pergi kelas bersama-sama. Tak perlu nak turun ke cafe sama-sama. Sebab bila stick untuk satu masa yang lama, perasaan menyampah mungkin sebab dah tau perangai buruk seseorang tu akan muncul. Hurm. Sebenarnya kan, aku tak tau macam mana nak describe benda ni. Tapi perkara ni dah berkali terjadi kat aku. Sebab kadang-kadang, kita akan rasa bosan dengan jokes dia. Kadang-kadang, kita akan rasa sakit hati dengan cara dia gelak dan sebagainya.
*Petikan dari THE OTHER KHAIRUL

Honestly perkara ini juga berlaku pada aku..

Antara sebab smpai kwn aku kuar statement tidak mahu jemput aku ke majlis kahwinnya..

Walhal...hubungan mereka both menjadi sedikit sebanyak adalah d'sebabkan aku jadi owg tengah..

Namun mungkin ini dh takdir kot..dan aku sendiri terpikir mengapa?..

Besar sgtkah kesahalanku?..@ ko sendiri yg xsedar kesilapan ko?..

Namun aku xnyesal pn..sbb ilang kawan mcm dia pn aku xkisah..since dia boleh msk group kami suma adalah d'sebab kan aku..

Bukan mahu bangga diri...cuma terkilan dengan statementnya..walhal bakal pengantin perempuan itu adalah antara kwn baik aku sendiri..

Sgt kecewa...namun aku xmenyesal pn..

Well..kami both dh mula bercakap pn then keadaan nmpaknya back to normal (cerita ini pernah aku bagitahu dlm entry sblm ini)..

Namun kata2nya hari tu tetap aku ingat smpai bila2..

Ha..ha..hurrrmm...inilah akibatnya klau close sgt..namun xdela 100% d'sbbkan ini..

Tapi sedikit sebanyak adalah YA...since kami both adalah satu umah dulu dan skrg both satu tempat keje..

Even kadang2 mkn pn sebelum nih sekali...

Kadang2...bila d'renungkan balik history2 lalu...aku ramai close fren, kat mana2 aku berada pn, dan Alhamdullilah semua kwn2 menyenangi aku...cuma kadang2 aku senang bergaduh dgn mereka.

Byk lagi kot yang aku kena pelajari dalam adat berkwan..mungkin ada silap diri aku kot kat mana2 (muhasabah jab)..

Well...wahai FLYZ...perbaikilah diri ko if ada yg tak betul tu...sehingga kini aku berhati-hati , iaitu hati-hati dalam berkawan..

Istilah kerna terlalu rapat antara kwn sehingga membawa ke pergaduhan sedikit sebanyak betul gak kn?...antara korang pn pernah ada yg merasa

Hu..hu..tepuk dada tanya rr kwn ko tu..kih..kih

2 comment(s):

HairiAks said...

hahaha..
Aku suka entry ni..
mmg btul pon.. klu telalu rapat..
kompom akn gaduh.. aku pon dh pernah terkena...
trauma...

bukankosong said...

kan? tu yg kena berhati2 tu..