Sunday, July 4, 2010

Hari ni hari Ahad


Cepatnyer masa berlalu..dah Ahad pn...esok bermulalah balik minggu baru.

Ha..ha...teruskan perjuangan semua..

So hari ni aku keje aje..cuti sehari je semalam..

dan rini masuk middle..kul 9pm karang baru balik

Biasa rr..klau dah cuti liat bebenar nak gi keje balik

So pe aktiviti korang rini?

Saya akan bz bekerja la..then 3 ari lagi ada upgrading test..iaitu sesi test kenaikan gred para pekerja

Untuk staff2 dah semalam, sekarang turn bahagian pengurus2 lak..

Well aku xprepare sgt..just apa yg patut aje.

Lagipun thn lepas dh naik gred, agak sukar lak rasanya nak naik gred agi.

Namun itu tak penting, if ada rezeki...ada rr..

Aku berusaha aje...tuhan yg menentukkan kan..

Okla semua, aku mahu mandi...ni baru aje bgn tdur nih..

Jab agi nk kuar gi kedai runcit jab...cr brg sikit.