Thursday, August 26, 2010

Selamat pagi kehidupan




Baru aje bangun nih, arini khamis 26hb August 2010...waa cepatnya masa berlalu...hampir hujung bulan dhh...

Hari ni aku keje...fokus3x...but hari ni aku xde kelas, so sentuh hal2 documents dan tulun2 dept, raya pn dh nk dekat...sudah smpai masanya fokus kat persiapan raya lak...

Walau lately aku asyik terfikir ttg si dia, namun semua ini adalah satu semangat...semangat untuk jadi yang lebih baik...byk lagi perkara perlu ditempuhi di depan sana, mcm2...harus aku tabah dan kental..serta aku juga tidak bole lupa dengan tanggungjwb seharian ku...kwn2 gak...tanpa mereka hidup tidak bersinar..

Perjalanan hari adalah amat indah jika semua impian kita termakbul...namun indah pn kena ingat gak sbb byk yg kenal byr untuk miliki ssbuah kegembiraan tu...hari2 adalah ujian juga pengalaman yg ble mematangkan kita...please learn wahai diri dan juga semua...hu..hu...

Buat keluargaku...lamakan aku tak balik kelantan?..tunggu ekk raya ke-3, saja kurangkan kemunculan aku d'sana sbb aku tak berapa gemar dengan certain2 owg di kg ku...namun family ku...u r the best...anakmu ini akan pulang nnti bawa satu senyuman k..he..he...

Kepada si dia, aku syg kamu...biarkan hbgn ini makin membara setiap hari...segala cabaran harus kita redah dengan baik bersama...walau jauh...but u still rr my everything dan dlm ingatanku setiap hari...he..he..

2 comment(s):

@reltzsensei said...

wa raye ke-3 baru nk blk kg??abes raye ktne?

bukankosong said...

kat c,ni la...actually keje...nk wat can ana..thn lps pn sama.