Sunday, August 29, 2010

Sini sana berbuka




Oit!!! best...itu je yg dpt digambarkan sbb aku xde pic nk share kat c,ni sbb terlmpau xcited sgt smpai lupa nk ambik pic...semalam berbuka ngn ex jusco, very the happening gegak gempita kenny rogers au2 dibuat oleh kami, selain berbuka ada gak smbutan hari lahir untuk 2 owg mmber kami ngn sebijik kek yg cumel dr splendid. Best2...malamnya plak pah kul 9pm mcm tu kami gi melawat umah my bos yg still dlm pantang slpas bersalin aritu. Gegak gempita agi umahnya ngn keriangan kami suma, lama tul xkumpul ramai2 cam ni spt gi Langkawi aritu.

Ada 2 owg mmber tu kata xdpt hadir tp nasib baik kedua2 nya hadir gak...suka2x...sbb kedua2nya yg kami raikan birthdaynya tu.Hu..hu..

Dan hari ni plak aku berbuka with my Matriculation fren, walau hanya bertiga sbb a few xdpt hadir ngn beralasan mcm2 namun kami still proceed ngn majlis sederhana nih, mkn di restoran Thai yg mana aku order Tom Yamnya...gila kaw punyer Tom Yam smpai menjilat jari...hu..hu..

Kerja? Yup mcm biasa weekend keje la, tadi ramai giler customer smpai tak menang tgn tulun cashier, penat gegiler, siap rehat balik umah 1 jam setgh untuk rehatkan diri, lepas tidur rasa segar sikit. Dan yg bestnya juga esok cuti, mlm nih nk berjaga plus nk khatamkan Vampires Diaries yg tak abis2 lg aku layan, gara2 critanya kurang menyengat sikit bg aku.

Esok plan nk gi settelkan bil2...ya rr gaji dh dpt so tunaikan kewajiban melangsaikan mana yg patut. Nak byr broadband, transfer wang to my KG(tanggungjwb sbg anak tiap2 bulan kannn), menyimpan sikit dan ada lagi kot yg aku bakal list agi. Baju raya pn tak try agi, tgk rr esok gi Jusco jab ke...gi test baju raya...klau ok beli terus aje, raya pn dh dekat tambah2 xde masa nk gi shopping agi. Ingat nk bli T.shirt gak...lama xshopping tambahan untuk diri sendiri, duit byk abis kat mkn dan berhibur je...kih...kih...

Next week lak gi melawat my syg kat Johor...can't wait!!! hu..hu..tggu k...nnti kita dating pepuas ekk syg, cuti pn dh ambik dan esok aku nk gi bli tiket ke sana...

END


* Hey!!! miss u a lot la .MySpace..!!!Hu..hu..syg dia...

0 comment(s):