Friday, August 20, 2010

Today is Friday



Sepintas utk rini ...

Of course rr aku keje rini, aduss...report berlambak nk kena hantar...

Rini plak my store ada audit, hope2 success muccsess k..biar tersenyum boss, sian my fren penat dia lately..

So semalam dh cuti, walau xberapa cukup...bolela...lgpn ahad nih cuti agi..

Oh ya, dah dapat sape yg layak menghiasi watak utama karya aku, thanks to him ...tumpang glamer pic jab ekk..

Lately kat FB, mostly diaowg link cerita2 dr youtube n outsource video(s), lots of story to see, semalam tertengok cerita pasal team polis tertangkap pic pontianak kot masa diaowg ngh jaga kwsan, real beb...cuak gila..nasib baik bulan puasa. Tajuk lupa lak..

Kat my blog nih aku ada tambah satu ruangan download, aku saje nk share ngn sape2 lagu2 yg aku tgh minat lately, if berminat leh download terus sbb aku dh share link ngn korang...layan je..

Karya pn xupdate agi..sbb xsmpai seru n idea lg, but will be update soon k..

Semalam gi tgk wyg with my fren,THE EXPENDABLES. Cerita boleh tahan, walau bukan type story aku but ok...enjoy...ganaz giler la, tikam,kerat,patah, pedih,darah, bunuh,tembak suma ada yg real punyer. Serta pengumpulan hero2 aksi yg glamer2 blaka kat Hollywood tu. Awal2 cam burin then yang ujung2 tu, aksi xpenah2 putus..

Enjooyyyyyyyyyyyyyyy....

MySpace

0 comment(s):