Thursday, October 7, 2010

Sabar je la...




Selain dugaan dalam bercinta, tapi dalam berkawan dugaannya boleh tahan gak. Sometimes kita ada terasa ngn kwn kita specially kwn baik kita. Mereka mungkin tidak sedar sst yg dilakukan itu mungkin mengguris kita @ mereka sbnarnya berniat utk melakukannya.

Aku nih jenis owg yg ambik 'pot' sikit maka ayat2 tu mcm2 aku leh tafsir specially ayat2 dr sms. Owg kata ucapan live ngn ucapan melalui sms tu lain. Yup betul!! tp entahla...actually aku xsuka mereka2 yg aku anggap kwn baik nih marah aku akan hal yg remeh temeh, serius aku xsuka.

Xtaula mereka tafsir aku tu cam ana? Tapi xyahla nk complicated klau menda tu kecik lagipun as a friend kita kena tolak ansur.

D'sebabkan aku pikir kwn nilah maka aku guna istilah 'sabar jelah'. Malas aku nk pikir complicated akan hal remeh temeh nih walhal sikit2 aku terasa gak...adab dunia berkwan kan...

Serius mcm aku cakap sblm nih aku penat ngn masalah dan tekanan maka aku settlekan menda nih ngn wat bodo je...if makin teruk maka minta maaf jela...

Hurrmmm...namun apapun terjadi diri aku d'beri keutamaan dulu, aku xkan biar hati cumel aku nih d'sakiti...if mana2 boleh selamatkan aku selamatkan k...

Hurrrmmm...sabar je la ya...


0 comment(s):