Monday, October 25, 2010

Yup...bersyukur aje!!!



Serius aku ngantuk...tp tetap nk mencoret gak sst kat sini...

Actually semangat aku flat je lately, keadaan di tempat keje buat aku jadi macam nih..mungkin half of it dh sembuh tp seriusly aku xleh tipu diri sendiri bahawa aku sudah sembuh...serba sedikit aku terasa dengan keadaan..

Sometimes aku rasa ia tak adil utk aku tp bila difikir balik...i deserve what i get, just bersyukur ..tiada apa yg perlu ditamak agi,just jadi seorang lelaki yang baik...

So nih tengah ambik masa lah ni pulihkan semangat...seriusly aku byk manjakan diri dengan melakukan sst yg aku suka..

Xkisah berhabis wang asal aku happy...sbb aku tau ubat yg paling mujarab dan menda yg paling best kat dunia nih adalah perlu HAPPY rite?

Maka aku rajinkan diri jumpa si dia, layan cd,DVD,series,tgk wyg,karoake dan aku nk beli beberapa menda yg aku aim lately...so proceed je sbb aku dh cukup bekerja keras utk kerjaya aku.

Namun aku tau ada beberapa certain part aku patut perbaiki , i mean yg melibatkan kerjaya aku..so aku kena work hard utk menjadi seorang pekerja yg baik/bagus...caiyok diri!!...u can do it!!!

Just berani dan terus mara ke depan...

: )


0 comment(s):