Wednesday, November 10, 2010

Waa...terlepas rindu





Baru je balik dr S.alam...ok je bwk moto, kejab je...

Terlepas rindu jua kat S.alam pujaan tu,chewaaah!!!

Ya rr, terjumpa balik mmber2 lama yg masih ada lagi kat c,tu...

Yg penting mereka masih tinggal agi di rumah yg kami sama2 menetap dulu..

Sungguh rindu since melangkah masuk..

Ada certain hiasan yg masih lagi menjadi kenangan..yg tak mungkin d'lupakan...

Lama giler xjumpa mereka...suprisekan aku dtg jumpa korang?Ha..ha..

Then aku gi melawat PAS(Plaza Alam Sentral),SACC,PKNS dan pusing-pusing around S.Alam...

Walau masa limited tambah2 member keje esok so aku xleh stay lama...

Tp planning next time maybe aku kena hangout time weekend...

Apepun best...rasa nk gi agi...since sowang agi mmber baik aku tinggal sana dah so lagi best rr utk lepak2 pas nih walau liat je nak bwk moto sendiri gi sana..maklum rr agak jauh...

Apepun d''sana tetap menjadi kenangan yg terindah, tempat belajar,bermain2, kerja,bertemu cinta,bergosip,lepak2 lintup dan sebagainya...rindu sgt rasanya since lama giler xjejak sana..

Jika aku leh undur masa aku mahu undur...

Jika aku boleh pindah ke sana aku mahu..

Serius aku cakap tempat itu damai,tenang dan sgt terancang...

Hu..hu..berdoala aku dpt keje area sana ekk...he..he..berangan je...alamatnya kene tunggu JUSCO bukak kat sana lol..

Ok suma...mahu mkn...lapo...walau baru nk masuk kul 10.30am tp nih mkn consider mkn tengahari sekali...

Oh ya...ptg nih cdg nk gi Wangsa Walk..pe agi...layan wayang rr...

He..he...

Untuk si dia...walau kita ngah apy2 kat sini...saya tetap ingat awk dan rindu awak...

Xsabar nk jumpa pah raya nnti...


2 comment(s):

Tarmizi Mokhtar said...

yeay, found ur blog!

xoxo
bujie

bukankosong said...

wei...siot lol...mcm ana ko cari...