Wednesday, November 17, 2010

Korban keje

*Sedia utk dikorbankan...abih rr ko kambing!!!



Salam semua...


SELAMAT HARI RAYA KORBAN TAU...


Mcm biasa rr...aku kena keje time raya...actually xkisah pn...


Cuti aku ambik pah raya...


So kali nih...raya akan ditemani si dia yg chumil tu...


Thanks k turun KL teman kita...he..he...


Lately xde apa sgt nk d'share...


Aku byk fokus on work je, keje pn cam xbahagia sbb byk sgt halangan...owg kata bukan senang utk menjadi yg terbaik...

So stock take dh dekat bangat...suma BZ on that preparation, walau aku xterasa kehangatan minggu persediaan stock take mcm dulu tp kehangatan utk helper3x tu tetap ada k...


Apepun aku suka je tulun2 owg nih...xkisah sgt....sehabih baik mahu jadi pekerja yg cekap, rajin dan berguna...yehaaa!!!


Orait...setakat nih aje...apy raya aji...mintak maap gak utk salah silap tau... moga suma dpt berkorban ke arah kebaikan...chow!!!

0 comment(s):