Sunday, November 28, 2010

Nikmat release



Salam semua,


Finally setelah berpenat seharian...akhirnya sudah jua segala keje-keje besar (Stock Take) kat store aku.


Release.....dan aku hari ini to up tidur dengan sebaik mungkin


Setelah mandi tadi,badan rasa sangat segar...kenikmatan yang tak terbanding


Syukur segalanya d'permudahkan tuhan...keje pn berjalan dengan baik


Happy sebab, aku dapat menjadi seorang pekerja yang baik... : )


Beberapa hari lagi kita akan melangkah ke bulan 12 iaitu bermakna bulan akhir utk tahun ini


Sedih rasanya nak meninggalkan tahun 2o1o yg semestinya menyimpan sejuta kenangan


Sama ada suka mahupun duka


Tahun ini juga ku dipertemukan cinta : )


Banyak impian dan visi juga yg still belum terlunas, antaranya biarlah aku aje yg tau


Lately aku seperti abaikan si dia, maaf awak, tidak saya lupakan awak pn walau bz bekerja


Maaf sebab kurang sms dan call...masa dan keadaan suntuk dan semua perlu kejar waktu


Oh ya azam 2011?


Ada satu tu...tengah kejar nih...yang lain aku akan perlahan-lahan kejar dan grab sehabis baik


Orait...harap korang pn ada azam korang utk pulihkan diri yg mungkin masih ditakuk lama


Chow...moga apy suma!


0 comment(s):