Wednesday, November 3, 2010

Today 03/11/2010



Salam,

Aktiviti rini adalah bersenang lenang agi sbb aku masih in mood cuti (mcm cuti lama je ye)..

He..he..esok actually dh keja lol..

So bangun around 9.30am due to HQ team call me about job thing...hurrmmm...biasa lol if cuti weekdays..mereka tetap sangka aku bekerja pada hari ini, so abaikan..

Then bermalas-malasan ngn melayan GG (Gosip Girls S1) ,thnks to my luv sbb kasi series nih,so xde rr busan duk umah...layan2 smpai rasa nk mandi baru ke bilik air..

Sambil tu smpat basuh baju& suar sekali...settle!!!

Then as promise before this ...kami(both) kuar jln2 tgk wyg...thanks fren sbb sudi belanja ...

Sempat makan ptg sblm nengok wyg...Crita? Mummy Return version France yg dialih bhs ke owg pute...tp yg best langsung xnmpak mcm alih bahasa..

Story nih..not bad...kelakar walau tajuknya musti korang ingat creepy2x,sbb mungkin akan diserang Mummy..tp lain plak jdnya bila dapat mummy yg bersopan santun..tengok rr kalau xcaya...

Story nih bg aku just ringan2 nyer cerita je sbb aku rasa mostly xlogik je jln ceritanya...oh ya CGI diaowg quiet ok..nmpak real...

Bagus3x...at least xkecewa...sblm tu ada tgk preview Harry Potter & Narnia,buat aku tambah xsabor lol...

Then yg semangatnya as penutup aku beli new mouse "Egg Mouse"...plan lama dh nk beli,lama dh aim..now i get real...sbb dh 2 bijik mouse aku dh rosak...

Cute je (warna pute)...

Last sedap je bila memegang...


* Td gi F.O.S jab, tgk2x baju then msk fitting room nk try baju...oh no TIDAK!!! ,bukan baju yg xmuat tp sbb "PERUT" aku ...dia menaik...benci!!!! Oh...i must do something...


*Sesuai...suka3x..


*Design idaman


*New look walau laptop dh usang


0 comment(s):