Wednesday, November 10, 2010

UNSTOPPABLE + sandal





Dimulakan ngn salam...

Ola...hu..hu..

Actually baru je pah abih layan wyg tadi..cerita apa?


Cerita pasal 2 owg lelaki yg jadi hero selamatkan daerah diaowg dari kemalangan keretapi yg excidently tak leh berhenti dari meletup.

Aku maleh nak cerita pjg sbb aku tau mesti ada blogger2 yg akan share ngn korang pasal cerita nih..

Apa yg boleh aku cakap..BEST...

Aku suka dan aku layan ..

Suspen ada dan jalan cerita digarap ngn baik...

Well time tgk cerita nih..seriusly aku bengang ngn 2 owg mamat yg degil dan cuai jlnkan tanggungjwb masing2...

Pahtu manner hancur plak tu...

Benci gilaks...

Hu..hu..if korang nak paham dan nak enjoy lebih lanjut gi rr layan...berbaloi je pelaburan korang..

Lagipun aku rasa movie nih aje yg best setakat nih dlm list tayangn skrg sblm ketibaan Harry Potter dan Narnia pertengahan bulan nnti.

Oh ya...aku beli sandal tadi...aduiyai...fulus makin kurang...bnyaknyer belanja bulan nih...

Terukkan aku...?


0 comment(s):