Thursday, December 30, 2010

Congrats bebeh!!



Penghargaan buat Cik Zeeqa Ajie sbb sudi menjadi follower saya yg ke-6o .

Me kasihlah ya, then sbg penghargaan ada hadiah buat cik, nnti tuntut tau, bole email detail kat saya. keikhlasan anda d'hargai.

Salam silaturrahim & keep in touch!

Then untuk yang lain-lain gak specially cik katak manis me kasih bebanyakla sudi jalan-jalan d'sini. Jangan malu-malu,jgn bosan-bosan,jangan malas-malas dan jangan putus-putus singgah d' sini k.

Saya pun sama...akan ku jelajahi sentiasa beblog korang tu specially mana-mana yg ada dalam bloglist saya dan sudi jd follower saya. TQ very Much!!!

Oh ya, mana-mana yg singgah kalau rajin tinggalkan link(s) masing2, letak kat page tukar-tukar link(s) atau komen kat chatbox.


Ok ka?


6 comment(s):

Nurarnida Sabrina said...

sama2. ni xstart class boleyh la jalan2 usha blog org. kang nnti dh busy.xthu la

Anonymous said...

oh ya ka...study rerajin tau...

ZEEQA AJIE said...

aduh! terkejut sangat2 nih!
terima kasih banyak2 ye..
insyaAllah still keep in touch.
nt sy email ape2 yg patut eh. :)

Anonymous said...

orait!...to my email [ lusa_isnin@hotmail.com ]

Joey said...

wah! semakin meningkat peminat

teruskan usaha anda ya.


p/s Kadang-kadang datang :)

Anonymous said...

wei...ko pun tak terkecuali, walau sampai rini kekal misteri .. ''who r u actually? ''