Wednesday, December 8, 2010

D'sebalik Tomok






Gara-gara terbaca blog Qarl pasal ulasan album Tomok tuh
dan terdengar lagu nih dalam kete
tiba-tiba terminat plak lagu2 genre Tomok nih
actually mamat nih byk berubah
dulu aku tak berapa gemar dia nih
sape2 yg layan lagunyer dulu mesti di cop loser
tapi persepsi dah berubah since dia jadi jutawan kat One in Million tu
banyak dh berubah dari pengawalan vokal dia dan genre2 lagu dia bwk nih
ala2 stail Aizat dan jenis2 muzic yg aku layan sgt
then dalam byk2 lagu,lagu nih yg paling aku terlayan
dulu owg kata suara dia nih sengal c,kit
mula2 time layan lagu Sejarah Mungkin Berulang tu xde rr perasan tp bila bising owg sebut
baru perasan
skrg nih ada gak bunyi sikit2
tp actually dh ok dh
suara dah matang pn
umur dia pn sama umur ngan aku kan (xde kaitan pn)
mungkin ketabahan dia dalam bidang seni nih
membuahkan kejayaan pada masa sekarang
kalau dulu kemain lagi dicemuh ngn imej Newboyz tu
tp tidak kini
pembawaan musiz secara solo aku rasa terbaik buatnya
then jika nk grouping lagi pn better tukar nama newboyz tu
hu..hu..
terpulangla....itu pendapat aku aje
ok chow!!! then layan lagu nih k...

0 comment(s):