Thursday, December 9, 2010

Filem n Wayang



Kalau dulu aku lebih gemar beli CD


Nak tgk wayang jauh sekali


kini tgk wayang pn dah jadi hobby


masa merubah segalanya


so nih antara list cerita2 kat CD dan wayang yg aku rasa melekat ngn aku




1.) X-Men & sequel


2.) Narnia


3.) Enchanted


4.) I am Legend


5.) The Mummy & sequel


6.) Stardust


7.) The Spiderwick Chronicles


8.) The Lord of the Rings


9.) Kabhi Kushie Kabhi Gham


10.) Gila-gila pengantin remaja




Penat lol nak list agi, so nih rr antara cerita2 nya...aku xsusun ikut rank pn


Tapi cerita2 nih tetap menjadi pujaan dan aku rasa aku akan tgk balik nnti & tak jemu2 tau


Cd - cd suma cerita nih pn aku ada...walau cetak romp je, tapi bermakna


oh ya ada 2 cerita yg korang xsangka ada dalam list aku tu yg no.9 & no.10 tu kan? Dua cerita nih aku rasa agak menarik gak utk d'tonton walau aku sendiri tak tau nape...tapi aku suka la...jalan cerita dan lawaknya aku rasa menjadi walau aku tau Gila2 pengantin remaja tu xde le meletop sgt kat c,ni. Tp aku rasa dia lawakla...compare ngn cerita2 A.Razak yg lain tu.


he..he...


korang lak?



0 comment(s):