Friday, December 24, 2010

SENARAI BLOGLIST EFAAEOFA (FEELING TO TYPE) 2011



Salam wei..

Aku nak cuba nilah...JOM!


Berikan sebab kenapa korang nak ada dalam senarai bloglist aku ? (Efa Tanya)

Aku jawab: Actually aku xkenal sape si chumil Efa nih, tapi aku kenal beliau melalui blog Apez Slamber, maka saje je aku nak menampakkan diri aku dlm blog Efa nih, mana tau leh glamer kan diri ke?(Ngade tul aku),sebenarnya nk tumpang glamer Efa je...he..he...xpe kan Efa kan? Btw...boleh rr aku eratkan silaturrahim,kenal mengenal blogger lain dsb nyer lah. Plus lepas nih leh aku follow Efa lak, blog dia mcm best je.

Bagi pendapat tentang blog aku (efa suruh)...

Maka aku jawab: Chumil! itu je!...memang chumil pun ,penuh ngn katun2..mesti muda giler jiwa pemilik blog nih.Chegitanya bleh tahan...leh enjoy menjoy...

Ok ka Efa?

Tak ok?

Hurrmmm...he..he..

2 comment(s):

efa said...

bahahaha..tumpang glamor?keke :)mana ada glamor...tak glamot ja kahkah :)btw thanks join...tunggu next entry ok..den follow kamo :)

Anonymous said...

wokeh... : )