Thursday, December 16, 2010

Teater katanyer...



waa...baru aje smpai rumah dari balik bekerja dan paling best besok cuti,malam ni berjaga rr pe agi, boleh bermalas-malasan.


Lately aku asyik terpikir nak gi tgk teater je,serius aku cakap tak penah agi jejakkan kaki tgk teater specially kat istana budaya nih,padahal dekat je dari sini.


Entah rr nape..bukan tak mau pegi cuma tak penah ada teman ajak tgk agi plus tak tau nk pegi beli tiket kat ana?(sayur giler aku nih)..aku nih menda2 tak biasa mana mau aku xplore kecuali terpaksala, tak urbankan aku? Dewan teater pun lum masuk agi,aduiyaiii...nak wat can ana? xde sape2 nk ajak teman pun.


Tapi one day nekad,aku mau pergi jika ada kelapangan. Owg kata syok...dia lain dari tgk wyg sbb pelakon-pelakonnya adalah owg betul dan bukan skrin mcm kat panggung tu.


Konsert pun aku jarang tengok, penahlah sekali tgk konsert Ct kat Bukit Jalil itu pun time free tiket, tgk live kat depan tu lum agi apatah lagi dalam dewan tertutup. Tu pun Ct sebesar lalat yg terbang je sbb seat aku jauh giler...yala dalam stadium Bukit Jalil ko bygkannnn....


Member2 dekat aku pun bukan jenis nak huha huha tgk teater pn apatah lagi gi tgk konsert,paling komen pun gerak pi tgk wyg dan karoake aje,mereka ini tak fanatik artis dan bukan layan2 lagu sgt(setakat melalak lagu Aizat bole rr tak pun lagu 90an).


Member2 yg otak mcm aku plak jauh2 aje...nak berjimba sgt susah, sehinggala mereka turun tempat aku nih.


Teringin gak nak pergi sendiri tapi mana bole lol,loser giler gi sowang2 tambah2 aku kedekut sikit,tiket mahal xpegi,ada kawan xpe.


Ha..ha.. mcm2 aje.


So rini xbz sgt kat tempat keje, training pun ok je...ramai participant, so attendance pun makin chanteq.


Ok rr...nak mandi nih...nak join? Jom!!!


He..he...gurah aje...tata


1 comment(s):

Joey said...

takpe lain kali bleh pegi.

aku pun nak juga tengok teater. Tapi takde transport.

Dah pernah dua tiga kali tengok kat IB.