Saturday, January 29, 2011

Suka suka suka


Tak suka VS suka kan?Maka malam nih aku nak canang memenda yg aku suka plak,setelah semalam aku mengentry akan hal menda dan cerita aku tak suka.


1.) Berblog- tak perlu ulas lebih, sbb mostly tiap2 hari aku update.

2.) Karoake- My hobby ok!

3.) Tgk wyg- Hampir sebulan aku tak tgk gara-gara takde cerita best, tp tgk wyg tetap jd pujaan hati

4.) Hangout with my best fren- semestinyer...

5.) ABC dan cendol- dapat perkena...mak aih! sape lalu sebelah aku tak sedar.

6.) Bercuti- Tak kisah abih duit byk mana,asal dapat bercuti release tension aku mahu! Latest Singapore hari tu. Coming Soon Melaka dan Terengganu walau dah pegi.

7.) X-Men,Harry Potter,Narnia & Twillight- Movie pujaan hati

8.) Siti- Pujaan beb! dulu hingga kini...ko gelak? Ada aku kesah?!

9.) Lagu- ct nyer,Aizat dan apa-apa latest nyer lagu yg catchy kat telinga aku.

14 comment(s):

achik ezam said...

1,2,8



my peberet too!!!!!


p.s:jom karok skali!!!

Anonymous said...

jomm!!! duet seh!

mr.syazwan said...

jom3

kita karokkkk jommmmmmmm

haha

Anonymous said...

wan: bole ajeee...

SyerAgh said...

aku da 3 bulan x tgk wayang~

CintaZulaikha said...

kalau datang ganu, singgahlah kat perhentian...hihi

Anonymous said...

Ika: InsyaAllah...itu on plannn

AjeyyKhalid said...

jom lawan karokk !
miahaha :D :D

nnti tlg follow blog saya ek :)

Anonymous said...

Ajeyy: Jommm!!! dah lama follow beb

Ibnu K said...

Hahaha.. dalam banyak2 benda, aku suka masak megi lewat malam n makan.. Biasanya buat dua bungkus sekali... hehehe lepas tu suka bercuti sorang-sorang kat mana-mana pun...

Anonymous said...

Ibnu:makan maggi ok rr, tp kalau bercuti sowang2 mcm pelik je,best ke?

Fie Omar said...

wah sama la pulak.

me like!

touya said...

Kegemaran aku

1,3,7 - twiligh

amry said...

aku suka gak melancong bro. kati sebab kaya sangat. aku tak dapat ler bercuti selalu..hohoho