Saturday, February 12, 2011

Shah Alam istimewa





Selamat pagi,sbb skrg nih dah 1.25am. Actually baru balik dari lepak ngn member kat sec 7 S.Alam tadi. Bessttt, terlepas lagi rindu nak jumpa member2 lama, esok plak cadang nak gi picnic ngn my fren plakkk, kat mana? Morib kot....

Sekali-sekala jumpa macam nih syok gilaks, terlepas rindu dan kadang-kadang kenangan masa zaman belajar dulu terimbau,maklumla aku nih kan bekas student UiTM S.Alam. Macam-macamla cerita kuar. Lama gak kami lepak kat OldTown Sec 7 tadi.

Btw satu agi tadi, masa otw nak ke rumah adik aku, aku singgah jab kat sec 19,kawasan flat tmpat aku tinggal masa zaman student dulu.Aku pusing-pusing jab imbau kenangan.Sayu je rasa hati bila ingat kenangan masa tinggal kat situ. Hampir nak nitis air mata rasanya.Kenangan dulu mengusik dan kenangan itu sangat berharga. Susah senang zaman student dulu aku kat umah tu walau agak jauh dari kampus induk aku masih boleh ingat lagi.

Kenangan yg kita suka,kita akan ingat sampai bebila even kenangan itu pahit pun.Sesungguhnya aku sangat suka akan bandar ni,bandar tenang dan bandar yg aku dambarkan.Jika suatu hari nanti aku dapat menetap di situ, satu bonus bagi aku.

Bandar ni cantik,sunyi dan bersih serta terancang sangat. Aku suka suasana dia dan aku suka kenangan dulu di sini. Berharap sangat aku dapat membeli rumah d'situ. InsyaAllah...

*Ada owg tak suka duk kat bandar nih? Terpulanglaaaa...

8 comment(s):

amry said...

aku dulu waktu belajar kat ipoh sesekali lepak ngan member kampung yang kerja kat situ. kalau lepak bukan pasal kuliah la yang kuar, tapi bab merepek..memang best. sekarang aku dah ama tak g ipoh. member aku pon da tak kerja situ...kalau aku g la tempat aku belajar duu, boleh la nak tersedih..banyak kenangan weiiiiiii..aduh rindu!!

kamalgambargrafi said...

waaaaaaaaaaaaaaaa..
rindu giler..
dulu mase pektikel kat bluewave hr2 aku park kete kat parking muzium tuh..haha
sc7!!waaaa...syurge lepak ngan dak2 sekelas..hhuhuh

achik ezam said...

pakli sek 7 tempat peberet!!!

Anonymous said...

Amry: Kenangan manis mana leh lupaaa

Krul: Praktikal sini ke? waa...

Achik: Glamer ekk tmpat nihhh...semalam kami nak lepak tp penuh lak

LURZAN TAZA LIMAJ said...

shah alam di hatiku ;-)

Anonymous said...

Zat: Tau xpeee

Amir Rayyan said...

la dtg shah alam ke..tak g tau...:)

Anonymous said...

Amir: duk s.alam ke? manala kita tau...tp dah balik KL dah