Saturday, February 26, 2011

Syukur



Aku baru je bangun dari tidur lepah balik keje td,lama tak tidur macam nih,rasa syok plak. Banyak keje lately kat office dengan a few kelas lagi.Namun aku suka dengan kesibukkan nih.Buat aku rasa terus bersemangat untuk keje.

A few probs pun dah settle.Syukur...mungkin dengan berdepan dengan masalah tersebut dan mencari penyelesian ini yg terbaik. Settle! dan aku perlu belajar agar kesilapan yang sama tak berulang. Tuhan pandai mengatur permainan untuk kita supaya kita berikir dan sedar.

Sebenarnya kamu tak perlu lari dari masalah, sebab ia akan terus membayangi kamu dan mengejar kamu. Berdepan dan cuba selesaikan, mungkin pahit tapi hasilnya nanti kamu puas.


Syukur...

5 comment(s):

Nora Shahaira said...

mula-mula sama rasa nak marah..tp last sekali, mungkin betul la kot dia selalu terkena dengan customer yang beli brg sikit dgn duit besar, semata-mata nak pecahkan duit..

Anonymous said...

Cik Nora: Tul tu...sy setuju,tp rasanya komen silap entry nih :p

CintaZulaikha said...

rasanya kalau saya dpt abeskan kerja yg tgh saya wat skrg...pasti itu satu rahmat dari Tuhan yg tidak terhingga...syukurr

bukankosong said...

kak ika: :)

Joe_Hans said...

yup...berdepan sudah... :)