Tuesday, March 1, 2011

10 tentang saya



Munin! Ada baik ka? Mood elok? Bagus-bagus awet muda! I like!

So? Aktiviti kat blog rini adalah jalankan urusan tag. Achik Ezam tu tag aku. Gigih ya ko? Hu..hu..

Apa yang penting dalam hidup korang?

Buat mase leni (skrg ni ) adalah my blog ( BukanKosong ). Sebab hari-hari aku bukak,hari-hari aku update kecuali aku not in mood.


Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?

Isi minyak moto dan tapau nasik(utk mkn tghari dan malam sekali) . Isi minyak moto utk moto aku bergerak( 3 hinggit je,jimat tau....) then mkn utk dua waktu sekali untuk elakkan dapat pinggang dugong. Ha..ha..

Dimanakah tempat korang akan melangsungkan perkahwinan dan apakah temanya?

Kahwin? Ala...muda agi, so aku pun tak pikir agi rr. Calon pun tarakkkk...

Adakah korang sedang bercinta sekarang?

Mcm yg dicakap aku tarak calon maka aku tak bercinta lol. Setakat feeling2 gajah ada syok kat owg itu tak d'kira kan?

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

InsyaAllah sampai bila-bila pun. Takkan pudarla kata ko!

Novel/buku/majalah terakhir dibeli?

Ada satu Novel tu aku lupa lak namanyer. Penulisnya aku ingat Sharifah Abu Salem, tp syg cerita tak best maka aku bagi aje owg pinjam, sampai skrg tak pulang lagi.Sbb tu kot tak ingat tajuk.Awal tahun lepas ye aku beli kengkawan.

Namakan orang-orang yang korang nak dalam hidup korang?

Semua nama ahli-ahli keluarga aku (ramai sgt, maleh nk tulih) plus ????? kekasih hati yg masih xde. Ada sape-sape nak isi?

Adakah korang penah basuh baju sendiri?

Untuk aku yg hidup membujang nih, kalau tak basuh sendiri alamatnya xde bajula aku nak pakai lol. Takkan nak suruh housemate aku basuh kot,alamak kena halau dari umah.Kalau pinggang mangkuk satu dua(yg kotor,yg aku tinggal kat dapur tu) xpelah ye...He..he..

Dimanakah tempat-tempat yang korang betul-betul nak pergi?

Semestinyer bercuti ke Oversea..i tak kisah u kat mana pun.

5 Lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

Buat masa sekarang...

1.) Lagu 1 malaysia (lagu baru kat TV tu), maafla ya buang tebiat,tp aku suka lagu nih sbb dia catchy.

2.) Suatu Ketika, Adi mentor. Ost Gemilang

3.) 4.) 5.) Lagu-lagu TokTi. Letak je ape lagu aku layanzzz.

5 Blogger yang korang tag?

Amry

Hidney

Kak Ika

EncikReza

Bro Delarocha

6 comment(s):

CintaZulaikha said...

sorg lagi peminat tok iti selain en ezam...kihkih

encikReza said...

gulp~

arahan diterima!

Joey said...

Wah! I nampak u kat cashier tadi.Live!!

Baru nak senyum, ko pun berangkat pergi ..:)



p/s patutlah makcik tu kata tak patut ko diletak kat cashier. CEO sungguh pakaianmu..hihihii

Anonymous said...

Hidney: muda aje...10 perkara pe la sgtt.he..he..

Kak Ika: Hu..hu..sy ngh berebut ngn dia.

Reza: jgn lupa tau...nak baca ko nyer lak...

Joey: laaa...nape tak panggil,manala tau ko yg mana satu. Tadi tlg cashier packer je.Kaunter berapa?

encikReza said...

bro;
aku dh siapkan tagged kamu itu.
tunggu yer~

nway; thanks tau :P

mas saari said...

blogwalking sini n follow
salam perkenalan, moga berkekalan!