Monday, April 4, 2011

Mencoret apa yg terlintas difikiran hari ini


Salam 4 April 2011 buat semua yg telah dan akan dtg ke blog BukanKosong, thanks sbb sudi datang walau blog ini biasa-biasa aje. Thanks jua buat yg follow mollow sehingga kini aku dah mengumpul kawan-kawan 211 owg dah. Harap kiter kiter dapat berkenalan, berinteraksi dan memeriahkan blog masing-masing.

InsyaAllah aku hargai korang spt Joey,Kak Ika, Reza, Faiz, Eman,Aman,Hidney,Azam,Ezam dan cik katak Puru , thnks sbb tak pernah jemu dtg ke sini walau aku kadang2 tak berkesempatan ke teratak korang. Namun aku tetap syg dan hargai korang sbb korang telah menjadi penaman aku untuk setiap entry yg telah dan akan datang. One day i hope i can meet u all, nak nengok depan mata empunyer badan dan moga dapat hu ha hu ha secara real.

Hari ni aku actually cuti, kejab lagi nak kuar, masih dalam mood nak cari persalinan untuk company dinner. Aku tak nak yg vast vast sgt cukupla sekadar ikut tema.

Btw tadi pertandingan bola sepak anjuran aku dan Jusco menjadi dan ceria sgt, penat gak kumpulkan para manager untuk hang out dan main bersama. Puas dapat tgk mereka berkumpul,main dan lawan. InsyaAllah moga game ini dapat eratkan lagi silaturrahim masing-masing.

Demam ABP masih agi terasa, Siti,Sam,Ucop,Zizan,Ana rafeli yg aku layan-layankan kat ABP tu specially CT. Masih lagi xleh lupa dengan garapan lagu best beliau ( CT ) semalam. Lawak-lawak yang menjadi,serta tema mereka pun dah ala-ala dekat ngn tema dinner kami nanti Retro blue n pink. Boleh jadi sumber inspirasi tu.



4 comment(s):

encikReza said...

bro,
keep writting ek!
insyaAllah
one fine day kita hang out k~

bukankosong said...

Reza: InsyaAllah :)

::FAIZ:: said...

so aku takyah la bg pendapat utk baju kau lg kan? hehehe... tgk je abp smalam... (senanya akupun tak brapa nak reti) hehehehe

bukankosong said...

Faiz: ye ye...he..he..