Saturday, April 16, 2011

Tidak adil


Salam, Thanks kawan-kawan utk komen-komen anda ( utk entry 'Apa yang korang mau' ),saya hargai...

Hari ini aku sedih,aku demotivated kerana aku diperlakukan tak adil. Apa yg aku telah diberitahu sgt menyakitkan. Aku cuba pujuk hati,cuba pujuk untuk positive tapi tak mampu,kadang gagal. Napela aku diuji begini.Teruk sgt ke aku? Atau memang ini dah nasib aku.

Aku takde tempat nak luahkan...aku kecewa,kecewa sebab aku diperlakukan tak adil.

Actually, aku nekad esok, aku mahu berjumpa dia untuk mendapatkan penjelasan. Just penjelasan,apa di depan pun keputusannya aku tak kisah.

Btw maaf kawan-kawan aku tak reveal sgt masalah d'sini. Namun masing-masing mestilah mahu yang terbaik utk diri sendiri kan? Aku bukan jenis tamak ke apa ke, cuma melakukan sesuatu adalah utk kepuasan. Aku tetap bersyukur padaNya atas segala rahmat dan nikmat rezekiNya.

Hmmm...thnks kpd sesiapa yg telah memberi semangat.


3 comment(s):

achik ezam said...

sabor2....

encikReza said...

aper² pun bro;
kalau keputusan dh nekad
teruskan..

aku doakan yg terbaik k!

bukankosong said...

thnks guys!! :)