Sunday, May 22, 2011

Tak mungkin...

Kalaula aku bole bgtau...ko tu dekat aje...sgt dekat...sgt dekat...

(pegi bilik air,tgk cermin,lihat! Kau mesti tau siapa...!!!)

Tp mana bole

Pergila kau jauh-jauh...

Perasaan ini harus dibuang!

Bahaya utk aku kot!

Hurrmmm...

6 comment(s):

achik ezam said...

dekat

tapi

jauh~

CintaZulaikha said...

perasaan????

::FAIZ:: said...

apekah?

yuszeanayunus said...

wah bahaya tuh...tetapkan hati insyallah semua akan ok..hehehe

syabab said...

care yg aku wat r bro kalo ko nk join sekali..hehe.. bila aku ade perasaan kt owg yg aku tau xleh ade perasaan ialah delete die dr jd mmber fb... n cube xckp ngn die kecuali terpaksa.. besekn diri tuk xsuke die..mula2 memg perit lame2 insyaAllah oke da... gud luck oke..

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Ezam: aku dh pun buang jauh plahan-plahan

Kak Ika: perasaan yg pelik kot

Faiz: hu..hu..

Yana: dugaan idup...:P

Eman: yup,mungkin benar.Kena praktik.