Friday, May 20, 2011

u know the best 4 urs!





Sleepy...

Nasib baik cuti rini, ni gara-gara on9 smpai ke subuh, mujurlah kul 9 malam sblm tu aku tertidur jab smpai kul 12am, tu sbb bole berjaga baik punyer.

Kalau cuti mmg aku tak berkira. Biarlah segalanya yg aku buat adalah menda yg aku suka. Contohnya berjaga dan apa-apa je yg ada,yg aku suka.

Ni baru aje bangun setelah lelapkan mata tadi, ape ekk nak buat rini? Tau la ptg nih nak gi menonton Pirets of the Carribean, tiket dh book, pegi menonton ngn awek tercinta. Double date katanya rini.Ha...ha...

Aku actually tak layan sgt cerita nih, sbb tak mengikuti sekuel sebelumnyer.But dari tak buat apa-apa better aku isi ngn sesuatu kanz...lagipun cerita owg pute, aku tak khilaf sgt utk melabur.Lainla cerita Melayu kan,mmg penuh teka-teki.

Untuk yg lain selamat bekerja lah ya,mana yg cuti tu,nikmatilah cuti anda sebaik mungkin. Kalau ada masalah apa-apa,usahlah dilayan sgt,selesaikan.Tiada guna tertekan untuk menda yg belum pasti,lainla kesannya depan mata kan.

Btw utk yg ada masalah cinta tu, anda tau mana yg terbaik utk anda. Jangan sesekali biar diri anda kantoi.Hati seketul je,kalau terluka parah duh nak ubat. Dah besar panjang pun,aku tau korang lagi bijak dan hebat dalam bab-bab cinta nih.

Namun berat mata memandang,berat lagi bahu memikul yup! U know the best 4 urs!

5 comment(s):

achik ezam said...

hati ini mmg tercipta untuk dilukai.




nanti pasti akan ada yang datang mengubati.


ahaks :)

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Ezam: berangan! ha..ha..

CintaZulaikha said...

wahhhh nak tgk pirates of carribean jugak...mau mau~~

Joey said...

napa x bawa your partner menonton nur kasih??


sure....dua2 weeping with tears...:P

encikReza said...

ko tlg wat review utk aku pasat pirate tu k!