Sunday, May 8, 2011

update sekejab



Semalam ...aku makan byk plus sedih la gak...

Meraikan majlis perpisahan big bos aku ke Bukit Tinggi, beliau akan berkhidmat d'sana.

Then mulai esok selama seminggu aku berada d'country Height Kajang utk MTRT Trainee,seminggu takde kat store, sewonokkk...new challange rr utk aku.

Plus ala ala mcm bercuti sekali walau hampir seminggu tu aku rasa kena keje kuat kot. Yg penting ada macam-macam game utk d'handle.

Untuk semua selamat berhujung minggu lah ye, ada masa singgahla AU2, smbil shopping bole tgk AF sekali... ye tak?


bye2...


4 comment(s):

achik ezam said...

pegi jj au2 awok takde nk buat apa...

**tetibe...




p.s:all the best of luck ya~

encikReza said...

selamat laa yerrrrr

hans said...

gambar tu snap dkt mana?

Analisis Hans : Maharaja Lawak Episod Ketujuh

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Ezam: ada je skrg nihh

Reza: tq

Hans: Waterfront kat Kuching