Sunday, September 25, 2011

Seiring umur


Alop!


Dah pagi upanyer walau lewat aku bangun sbb ada owg kejut suh pegi beli CD, sekali ujan kat luar.Ciss!


Btw sewonok tidur lewat dan bangun lewat, cam baby plak rasa, bebas melakukan apa shj walau aku nih dah tua bangka!


Eden tak suka sebut pasal umur ok, sbb bunyinya mmg tua even umur tu hanya sekadar angka je.Sekali sekala kena ambik pot akan angka nih, sbb leh wat ko merancang, yala takkan nak sama je setiap masa.Harus melakukan perubahan.


Tak banyak sedikit pun ok, seiring ngn pertambahan umur tuh.


Oh ya, serius! Aku nak ambik tindakan yg nekad akan beli kete after bonus kuar nnti. My company akan bagi bonus pertengahan bulan 10 nnti.Doakan aku xde halangan k. Sesekali kena tambah harta dunia nih.Asyik naik moto xde bumbung je, ujan susah walau ada moto bleh elak jam!


Happy weekend to all yg bercuti!

5 comment(s):

haNIz said...

saya baru 22.. OPSSS... sorry!
ahaha

syabab said...

saya baru 20...ngee~~ hahaha... gud luck bro...dah de kete uh tumpng2 la e...hahaha

Joey said...

well

i told you so. penting kereta kan?

bukankosong said...

haniz: hahaa...ye tau ..ko muda

eman: bule aje, nnti nk lepak2, sila inform ye

joey: mmg rr, tp apapun merancang dulu.

Asrul "iLham" Sany said...

ok lar tu beli kete...

kegunaan penting tu..

;-)p