Friday, December 9, 2011

me kasih suma


Alop...

kira dah 2 hari la aku tak update blog, sbb no idea, bukan sebarangan buleh tulis kt cni, kan owg kata giler pe mamat nih.

Apepun aku terharu sbb ada a few bloggers tak putus2 sgt singgah blog aku, walau blog aku entah apa2 tah...nak kata artis jauh sekali, lainla en nih 'ASRUL' dia mmg glamer.Muahahahaha

Tak lupa a few fren lagi, aku sgt2 terharu, sedangkan aku sgt pemalas BW lately


Kadang malu ngn mereka sbb aku tak sempat singgah kat teratak kowang.

btw bulan nih duit mengalir cam air, keputusan ambik kereta menyebabkan duit senang diterbangkan (xpe give & take kan).

Esok plak mau bercuti, a few days bercuti ngn seseowang yg best....serius xcited! sblm tu duit mengalir gak beli a few kelengkapan ke sana.

Apepun...syok! puas2 keje, sesekali kena berehat. Tul tak?


8 comment(s):

CintaZulaikha said...

taper, tak kisah pon kalau tuan umah nih nak singgah ke tak ke belog saya...saya ok ja

Ri said...

tima kasih kembali :)
aku pun lama tk hapdet, ngeh ngeh ngeh..

syabab said...

xpe xkisah pon syabab nk ym ngn bro pon bro nk on9 pon bukan brio leh on9 so jenjalan sini jelah lepas rindu...haha btw syabab pon bakal mengelurkan duit seperti air huhu... byk sgt bnda nk kene bajet... huhu

Joey said...

alamak. dah semua orang dah tau pasal blog ku. dem.

Asrul "iLham" Sany said...

artis kg paloh mention nama gua...

malu

yanmaneee said...

coach handbags
adidas tubular
fila
curry 6 shoes
yeezy shoes
moncler outlet
fila shoes
off white clothing
jordans
coach outlet sale

Unknown said...

navigate herebrowse around this site Sourceget more my review herehop over to this website

Unknown said...

try this look at more info find more get redirected here websites visit our website