Saturday, December 24, 2011

mood macam macam

perasaan gua semalam berkecamuk ckit, elok ngn tak elok je

tp Alhamdullilah keje bole settle cara baik walau dlm hati gua entah apa2 entah

nk marah ada, insecure ada, tak pueh hati ada, malas ada, kejam ada, mcm2 ada

besela dlm idup, satu ketul menda wat hal, yg lain effect sekali


*kesimpulan semalam, gua wat bodo je, cuba senyum & wat lawak, enjoy ngn moment tempat keje yg ada tu. Finally settle walau benci ngn event ujung bln nih dan kesibukkan awal tahun depan.

* ' si dia' balik kelantan malam nih, take care & sila ingat gua...muahahaha

3 comment(s):

Asrul "iLham" Sany said...

bz boh loni... :D

syabab said...

wahh ni dh nek pangkat ke lepas tukar department sblom nie???huhu bz jerr.. eneway kalo ase nk marah marah jer staf2 yg ade.. *batu api lak syabab ni..hehe kalo x bro layan citer2 lawak leh kurgkn hati yg panaass.. kalo still xpanas sejukkan ngn wuduk n solat.. (^_^)

bukankosong said...

asrul: beselaa...demo je balik kg, gua je tak cuti2 lagi nihh

syabab: thnks syabab...rajin komen blg gua, gua terharu beb