Thursday, December 1, 2011

notification FB


gua mmg xcited nak nengok notification facebook gua, kot2 ada yg komen status gua ke apa ke

tp gua mmg panas bila ada notification 'sending request tuk main game FB tu'

xdenyer gua nak layan, buang masa, buang karan!

gua tak minat




*dari dulu hingga kini, gua tak penah melayan game kat FB tu, gua tak penah tau 'ohsen' nya kat mana




5 comment(s):

Anonymous said...

tue lew..
geram bila ada request psal game..
dulu layan game..
skrg dah tak..

syabab said...

same lak itew..syabab pon xbpe kenan... btw miss u bro..haha lme giler xusha2 blog2.. eneway dah lme da tinggalkan dunia fb...huhu...

Joe_Hans said...

betol2!

Joey said...

owh.nasib rakanku di sana x berapa ramai. :)

bukankosong said...

Huhu, kan kann...

selalu aje ada, tp nk marah tak bole, xde hak.So wat bodo je