Wednesday, March 14, 2012

PRETEND


Ada byk menda dlm dunia nih yg kita PRETEND atau berpura2

semuanya kerana ingin menjaga air muka sendiri

atau maruah sendiri


actually ianya bukan semudah 123, kerna 1 day we have to face them jugak

sama ada secara mudah atau susah


cthnya kalau kamu tak kaya, maka kamu berpura2 kaya dengan memiliki kereta besar

atau dengan memakai baju2 yg BRANDED nyer baju

AKA show off!


ape2 aje, tak ke mana pun, susah2 pun kamu sendiri yg tanggung

sbb sst menda yg kita buat, ada harga sendiri yg perlu dibayar

just be ur self, terima nasib yg ada tetapi dengan berusaha untuk mengubah selepas itu

bukan berpura-pura



* gua adalah gua, jgn berani mengubah hidup gua tp gua tetap belajar dengan yg pakar, dun wurry, mana yg baik2 tu gua ikut k!

2 comment(s):

Anonymous said...

biar papa asar bergaya.....pepatah tak boleh pakai. kalau nak pakai jugak persiapkan diri sekiranya sebarang kemungkinan kesusahan yang bakal berlaku.

CintaZulaikha said...

pura2 kena tempat boley tak???