Tuesday, March 20, 2012

tolak tepi

gua bersyukur je pe tuhan bagi, kdg mengeluh pun tak guna sbb menda dah pun jadi kan

hidup mmg cam tu, akan diuji atas dan bawah


gua mau hidup secomel kucing

segembira pokok2 rimbun hijau

dan sedamai angin pantai


cam ana nak capai?

sama macam owg lain, gua pilih jalan terbaik utk gua

kdg gua guna jalan yg tak pernah owg lain terpikir utk diguna

kesannya kdg gua tolak tepi, blkg kira katanya



* ada yg kata, asyik ngeluh,nyalahkan nasib,tak puas hati tetap ada, dia nak jugak pikirkan suma tu sedangkan dia ada option lain utk tolak suma tu ketepi

betul kita kena face masalah....

tp masalah takkan settle kalau sumanya negative rite?asyik block penyelesaian pun tak guna

hak memasing, gua senang je, tolak tepi, sbb gua nak kekal muda, nak senyum sokmo...hoho

1 comment(s):

Anonymous said...

Kekadang hidup bagaikan matahari..
Menyinar tok semua..
Tp pabila awan menyapa.. Mendung datang menduga...
Tp ia tidak lama.. kerna... Matahari punca UTAMA.. ;)