Thursday, April 26, 2012

anjing & majmuk


duk dlm kerakyatan majmuk nih mmg harmoni

nak nak bila masing2 dah paham budaya adat masing-masing


redha aje hari-hari gua dengar soprano cina memekik

serius mereka pasang kuat-kuat, satu kejiranan bule dengar

lg satu upanya warga cina nih suka karoake

well u know lagu karoake mereka macam mana? lagu cina version irama malaysia kita, paham-paham je la ye


satu lagi!

nih hampir xleh tahan

hari-hari terpaksa melalui pintu umah yg mana dalamnya ada seekor anjing yg cute

sepatutnya secute perangainya

tp haram! asyik memekik menyalak aje kat kami ( gua & kwn gua ) yg selalu melalui sebelah pintunya


kalau xde penghalang, rasanya dah lama dia ligan kami dan gigit kami semahunya

dan nasib baik gak, tuannya baik hati, buat2 tolong marahkan anjing cute tu yg selalu salakkan kami


harmoni sungguh

gua tak marahkan pun

cuma besela, menantang anjing tu haram

kang jenuh gua nak samak plak, dah la sini susah cari tanah bersih



0 comment(s):