Saturday, June 16, 2012

zaman study



ramai bila ditanya, rindu tak zaman study & zaman blajar ?

zaman study : universiti

zaman blajar : sekolah menengah

MESTILAAA!!...kata mereka. Dan aku bg jawapan TAK! bukan sbb aku gagal ok, sbb aku tak pandai sikit nak handle tensen sblm nak ambik exam tu

dah rr study pun last minute, mana taknya study awal2 pun bukan bole ingat sgt, byk telan semut & buat dosa kot, (pelupa )  haha



tp zaman tu dah pun berlalu kira2 lima tahun dulu, omg! tuanya aku

jujurnya aku lebih gemar dunia pekerjaan, sbb ketesionannya kurang

sekali sekala aje tensen bila bos buat perangai, anak buah 'jerk' & customer kurang asam!



* utk adik aku & para blogger yg muda2 dan bersedia nak ambik exam tu, WISH U LUCK k!


4 comment(s):

dee said...

yeahhh! tak sabar juga nak kerja. haha

iKhRam said...

rasanya
semua orang rindu zaman study bukan sebab study tu

tp kenangan dgn kawan2
lifestyle zaman tu

sejak dah keje ni
masa bagai mencemburui
tak lagi nak hangout2
tak de lagi nak gelak2 santai.. hahaha

bukankosong said...

@dee

welcome 2 alam pekerjaan!

:P

bukankosong said...

@iKhRam a ah tul, itu yg berlaku pd aku skrg