Wednesday, July 4, 2012

saya berbicara pasal saya


aku pernah cakap, kalau obses kat menda tu, obses yg amat!

tp kalau aku tak mau & tak minat mmg aku ignore mcm tu je, sesekali je jengah tu pun sambil lewa je kot

dah tua2 mcm nih kdg rasa nak disyg gak, dimanjakan gak

aku jugak suka buat menda giler, kdg tak tercapai dek akal owg lain pun aku buat

tp sebenarnya aku xdela sekuat itu, seberani itu, pemalu aku bole tahan juga, jika tak kenal owg secara mendalam, aku layan sipi sipi je dan asal bule elak aku elak.


tp once terjatuh syg, aku syg betul2, ambik berat & belai habis habis la

aku setia je pada cinta walau berpuluh kali dikhianati pun aku ok je

tp perih weh kalau kantoi, agak mengambil masa nak ubat, aku plak jenih mengalah je serah kat masa nak ubat tampal hati yg luka kononnya


apepun suma tau, hidup saling memerlukan, antara insan ke insan yg lain

even ada masalah pun sekejab aje bole menyendiri mengubati

last2 kita akan kembali mencari teman untuk didengarkan luahan (pilihla teman yg betul ye)


sekali masalah dtg, jgn give up, try sepositif mungkin

kdg bila dipikir balik, ia sebenarnya mengajar kita untuk berfikir & berhati-hati

supaya perkara yg sama tak berulang

serta kita boleh mencari penyelesaian untuk menyelamatkan hati kita yg seketul nih dari terluka lagi






0 comment(s):