Saturday, July 14, 2012

settle sudah!

ok done!

proceed ngn hidup gua! keje gua dan rumahtangga gua je!

yg lain tu gi mampus!


hoho

actually tak marah pun, cuma aku rasa beberapa hari nih atau minggu2 nih, aku lalai sikit

kadang aku rasa itu bukan aku

sek baik aku cover cepat & sempat touch up diri balik, back to normal katanya

hidup dalam lara lama2 nih bahaya

suma menda tak menjadi


so skrg aku dah ok balik

fokus keje, dia, anak2 ( anak kucing lol ), future dan apa2 je aku minat atau aku layan


sekian





4 comment(s):

sYukCurz said...

lor.. patut la dok melara ja lately. tapi bagus la da recover. bukan mudah. fight2

Asrul "iLham" Sany said...

amin ~

bukankosong said...

@sYukCurz thnks syuk! mmg tul ia perlu kudrat dan emosi yg tinggi

bukankosong said...

@Asrul "iLham" Sany aminnn