Monday, July 9, 2012

test & bahagia


sape kata dah masuk alam pekerjaan, xde test exam bagai

ada ok!  tp nasib baik setahun sekali aje

kalau berkali-kali mmg leceh tuk aku, aku mana suka2 menda test , tension bagai nih

tak suka baca note dan berdebar tunggu hari nak jwb soalan

rimas!


patutlar aku lagi suka keje dari belajar

busuk2 pun ujung bulan bole dpt duit


btw Alhamdulillah, bole je jwb td

nih actully upgrading test ( jwb soalan mcm jwb soalan SPM ) untuk kenaikan gred & gaji

pah lepas test nih kena gi interview lak

xde menda senang utk nak dapat rezeki ok


apepun syukur aje, then aku pun makin ok

sudah buang menda2 tak patut dalam otak

lagi difikir pun bukan bole settle

kita dah buat yg terbaik dah pun

harap segalanya BAHAGIA, if tak pun, aku redha, anggap bukan rezeki

aminnnn....