Monday, August 13, 2012

poster gambar bos



kat tempat keje, mcm biasa dah nama office kan

maka ada gambar-gambar atau tulisan tulisan yg mana sharing is caring yg ditampal pada information board



kalau information pasal keje, ramai aku tahu yg berhenti baca

kalau cerita-cerita pilihan pun ada gigih yg baca,penuh berkerumun

tp kalau tang gambar, yg tak baiknya diconteng-conteng plak



nak nak kalau gambar itu ditampal di tempat-tempat sembunyi yg tiada cctv

maka ada yg berani menoreh, menconteng & menambah itu ini

tak taula tanda benci ke? tanda syg ke? hobi mereka ke? atau ada melaung bengong yg mmg vandalisme  nyer person



ada a few gambar my bos aku perasan, diconteng baik, ditoreh atau dipangkah

1st impression aku, boleh tahan ada yg benci beliau

kat depan hormat, tp kat belakang sebaliknya plak



aku baru tau sape yg pangkah,conteng gambar bos aku hari tu

member aku buat pengakuan, dia yg buat tanda benci yg amat

aduh!



hidup ini mmg begini, bukan semua suka kita walau baik mcm mana pun kita

ada je yg tak kena

apatah lagi bos yg berat sebelah atau pilih bulu, benci bencinya tahap gaban lah oleh staff-staff nya






6 comment(s):

Asyraf_Crescent said...

paling best kalo hr letak pic id suh staff collect id dah siap dekat mesin swipe...memang kes naya sgt...haha...confirm semua muka kene edit dgn sadis...

Joey said...

aku paling suka usha board komen komenan kat jusco. one of the place to spot me.

Anonymous said...

dengan bos, hormat dan takut ni beza. kalau hormat takde la sampai terbarai gambar tu.

bukankosong said...

@crescent ye betul! skrg pun masih ada lagi, diconteng dengan rakusnya

bukankosong said...

@Joey samala kita, mcm-mcm ada,komen yg entah apa2 pun ada

bukankosong said...

@smbotak takut & benci