Thursday, November 15, 2012

kencing



ada petua tak nak halang kucing jantan nih dari kencing merata?

aku siap buang bau dengan basuh dengan clorox tempat dia kencing tuh

alih alih dia buat lagi



hangin rr, asyik asyik nak basuh tempat yg sama

hancing ok!

aku clorox dia karang!

nak tanda kawasan pun agak agak rr

dalam rumah je pun


12 comment(s):

Asrul "iLham" Sany said...

Princess Britney Spears model kucing yang terbaik :)

Anonymous said...

ok, kalau dia nak tanda dia punya wilayah kekuasaan, kita sebagai pemilik pun kena buat macam tu jugak kot... baru dia tak berani buat lagi.

Encik H said...

semalam kawan sekerja aku cerita, dia kata kucing dia tinggal tanda kat kaki..gesel2 kat kaki last2 kencing..kat tuan sendiri pun nak tinggal tanda..takut tuan dia hilang agaknya..hahahahaha

Syazwan Che Deraman said...

salah satu sebab aku tak suka kucing.
dalam rumah aku ni, bukan setakat kencing merata.
berak merata.
kadang tu muntah pu merata.
haishh.

tapi kucing ni cute.

miranadia said...


petua?

jangan bagi kucing masuk rumah.
aku tengok saudara aku buat pagar antara dapur and ruang tamu, so kucing2 dia kencing dekat toilet.

Frimm said...

ah..sama jugak macam lu masa kecik..kencing merata..celah aisbok pun lu bantai kan

Mai said...

tu la. mghadapi problem yg sama jgk. sental tmpt tu dgn clorox, spray febreeze pun tak jadi. aritu geram sgt, kite spray pggung kucing kite dgn febreeze.dan pun takjadi! dan aha kucing tu tak takut plk kena spray2 (- -')

Anonymous said...

aja lah dy kncing dlm toilet

Anonymous said...

Iyrcix [url=http://hermeskelly.finniwolf.com][b]birkin handbags[/b][/url] hermes birkin replicas http://hermeskelly.finniwolf.com Ppqorb Nsttfw hermes outlet

yanmaneee said...

kd shoes
air jordan
michael kors factory outlet online
curry shoes
supreme clothing
christian louboutin shoes
supreme hoodie
yeezy
balenciaga sneakers
gucci belts

tasla said...

linked here replica ysl discover this info here buy replica bags online read best replica designer

Unknown said...

More Info Louis Vuitton replica Bags resource replica ysl bags directory gucci replica bags