Thursday, December 26, 2013

aku,dia, blog & 2014


u know what, entah macam mana tergerak hati membaca entry January 2013

11 bln lepas tu

dairy simple tp penuh makna

( rajin aku update, gigih walau setiap entry kdg brapa kerat patah kata je )



cepatnya masa berbulu...eh silap, berlalu

dah hujung tahun dah

seminggu aje lagi pun

angka 2014 plak

lagi seketul naik umur



omg!

aku bakal 3 series, xleh trima tapi redha



pertambahan bulan tahun nih diiringi dengan pengurangan entry blog bukankosong aku

tak caya, silap tgk arkib

ada satu bulan tu 4 ketul je entry

bukannya tak bukak blog setiap hari pun, walhal hari2 jenguk

tapi buntu or senangnya malas mau update



life aku skrg biasa biasa aje

ada dia dan dia  ( hehe )

dan juga AIS pet store yg meningkat naik tuh ( sila klik link FB AIS )

kucing2, Aeon, TV series, Blog, FB, Instagram & twiter tok iti dan youtube kot

bersederhana aje saya tiada yg istimewa tahun ini ( 2013 )



namun aku harap ada anjakkan paradigma tahun depan

moga lebih baiklah

dengan angka baru katanya

demn old!



3 comment(s):

t.a.t.a said...

dairy tu maksud lain beb. dairy tu tenusu tau. hehehe.

kira ok la kalau dapat maintain. aku punya lak kalau boring, tukar rumah baru. laa ni dah berapa rumah ntah aku pindah. bosan maa.

Ren said...

Oh berdasarkan komen di atas, ini cerita pasal susu rupanya. :)

Sya_Merpati Putih 88 said...

bila tahun bertukar, usia kt pun makin meningkat...huhuhu..

semoga sukses selalu dlm kerjaya & kehidupan...