Saturday, July 26, 2014

aneh


suasana raya kali ini?

rasanya mcm tahun lepas kot

baju raya tak beli

aku kerja smpai raya ke-3

kuih raya beli beberapa ketul, tu pun untuk diri sendiri

then cadang balik raya ke-5 ke Kelantan, drive sendiri



kemeriahan raya, lama dah aku tinggalkan

i dunno y aku pilih begini but as long masih baik & selesa ok kot

kalau owg lain may be down giler

sbb setiap kali raya mmg tiada yg istimewa,kerja & beraya di perantauan dan kali ni kat Penang

tapi pepun kwn tetap ramai, untuk yg mana pikir aku mcm takde kwn,itu tidak betul, i m still not kera sumbang ok

even kwn aku kata aku mcm ubi kayu, buang kat mana pun tetap hidup



mungkin sbb rasa dah tua/ matured, maka feel feel raya tu tolak no.2

tapi family tetap tak pernah lupa & Alhamdullilah diaowg pun ok

ada gakla marah aku sbb aku selalu elak ada kat rumah raya pertama

tp u know, aku menang

aneh bukan?



6 comment(s):

Anasyg said...

apa yang menang?

aizamia3 said...

Selamat bekerja di hari raya dan moga selamat perjalanan pergi dan balik beraya di kampung..

Faizal Sulaiman said...

kemeriahan raya untuk kanak2. Kita yang besar ni raya pertama tu dah cukup (kot)

hey, thanks betulkan my blog post.

selamat hari raya!

yanmaneee said...

air jordan
steph curry shoes
kevin durant shoes
off white nike
longchamp
supreme
kd 11
balenciaga shoes
yeezy boost 350
hermes birkin

thathoa said...

look at more info Chloe Dolabuy find out here now Dolabuy Prada why not look here good quality replica bags

sheteason said...

click this over here now s2a00m2y55 louis vuitton fake replica bags bangkok website link t3s33x1q93 replica bags from china replica bags philippines wholesale great site p7k86h9n89 buy replica bags online replica bags gucci