Tuesday, October 3, 2017

update



kembali di sini

walhal hari-hari bukak blog



kehidupan aku skrg Alhamdullilah

syukur padaNya atas segala nikmat rezeki yg dibagi

namun begitu dugaan tetap ada jua yg mana mematangkan aku



berada kat rumah baru yg dh aku duduk beberapa bulan, syukur semuanya baik-baik aje, much much more better than before

bersama si dia yg baik budi & lain dr yg lain, sgt memahami walau kdg2 salah paham dan kecik hati tu biasa rr

tp day to days segalanya tampak sempurna & keputusan yg di ambil sgt tepat



kerja?

so far so good, walau sesekali buat aku sakit kepala & stress, tp still lagi bleh manage dgn jayanya

bukan senang nk manage line yg besar, kdg pengorbanan tu byk



pokok?

part nih macam biasala, hobi aku...

daily without fail jenguk taman mini aku,terapi alam yg tak bleh di jual beli



wayang?

hobi kedua yg hampir terpadam, tak macam dulu dah, dh jrg tgk wyg

tak byk cerita best release lately

but ada gak curi masa p panggung dgn si dia layan wyg




2 comment(s):

Asrul "iLham" Sany said...

you deserve all the happiness in this world and am glad you are truly happy with the person who really care for you.

Life is too short to be miserable

:D

p/s : you should tote go and watch Justice League, Wonder Woman is a BAD-ASS!

Anonymous said...

begitulah kehidupan damai berkeluarga.

semoga kekal bahagia.